بخش ویژه ناشنوایان درنمایشگاه بین المللی قرآن كریم راه اندازی می شود
نوشته شده توسط : breketid

'محمد بیستونی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا با بیان اینكه تاكنون 40 عنوان كتاب گویای قرآنی ویژه ناشنوایان در این اتحادیه چاپ و منتشر شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تعامل با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این اتحادیه برنامه های گسترده‌ای را برای حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن كریم تدارك دیده است.

وی با بیان اینكه درج آثار موضوعی قرآن كریم به منظور ترجمه و نشر بین المللی این آثار از دیگر فعالیت های این اتحادیه در روزهای برگزاری نمایشگاه قرآن است، اظهار داشت: بسیاری از مولفان وناشران قرآنی آثار كاربردی خوبی دارند كه یا منتشر نشده و یا تنها به زبان فارسی به چاپ رسیده است.

بیستونی ادامه داد: اتحادیه موسسات قرآنی تفسیر جوان سعی دارد با استفاده از ظرفیت نمایشگاه بین المللی قرآن كریم از آثار مفید، خلاصه و كاربردی حمایت كرده و درمورد ترجمه و نشر بین المللی این آثار اقدامات لازم را صورت دهد.

رییس اتحادیه موسسات قرآنی تفسیر جوان راه اندازی پرتال قرآنی ویژه كودكان را از دیگر برنامه های این اتحادیه در نمایشگاه امسال عنوان كرد و گفت: در این پرتال بخش هایی نظیر داستان های قرآنی، بازی های قرآنی، تغذیه كودكان با محوریت آیات قرآن، آشنایی با نخبگان قرآنی كودك، داستان، سرگرمی، شعر و تواشیح و تصاویر طراحی شده است.

وی از برگزاری كارگاه های آموزشی قرآن و مهارت های زندگی ویژه گروه سنی كودكان و نوجوانان از مقطع ابتدایی تا متوسطه در نمایشگاه قرآن خبر داد.

وی خاطرنشان كرد: مجموعه 40 جلدی كتاب قرآن و مهارت های زندگی كه ماكت آن در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ارایه شد در نمایشگاه قرآن كریم عرضه خواهد شد.

بیستونی از ایجاد و تكمیل بانك ا طلاعاتی ویژه مراكز قرآنی فعال در حوزه كودك و نوجوان به عنوان دیگر برنامه های اتحادیه موسسات قرآنی تفسیر جوان در نمایشگاه امسال خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات نقاشی موضوعی قرآن برای كودكان و تفسیر موضوعی برای نوجوانان و جوانان بخش دیگری از برنامه های این اتحادیه در نمایشگاه امسال است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن كریم 25 تیرماه تا 24 مردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: دوچرخه , عکاسی , نیکون ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: